Tuesday, June 22, 2021

Notice

 Assalamualaikum semua, just nak inform je. semua isi yang ada kat sini hanya lah rujukan yang saya dapat semasa saya belajar tingkatan 6. saya tahu cari rujukan sendiri semasa belajar di tingkatan 6 agak mencabar, jadi saya hanya letak kat sini apa yang saya dapat semasa belajar dahulu.

 kalau ada bahan yang tak lengkap tu biasa nya jawaban yang logik akal kan. jawaban tu biasa nya juga ada pelbagai struktur ayat. so, tergantung kamu lah nak tulis ayat. kadang time saya study dulu pun, main hambur je jawaban yang penting kena dengan apa ya dipinta soalan. macam nilai masyarakat, atau pun ada buku sastra tingkatan 6 yang sukar saya kupaskan semasa study.

  jadi maaf lah kalau ada terkurang ataupun ada yang tersalah. disini saya hanya kumpulkan rujukan dari pelbagai 'rujukan' agar mudah dicari sebab semua ada disini. saya juga kurang tahu bagaimana cara penilaian sastra tingkatan 6 sekarang jadi harap maaf. tambahan lagi, saya tidak akan tambah apa-apa untuk rujukan tersebut dan tiada untuk dibincangkan lagi. saya tulis ini hanya untuk makluman awal saja. 

 terima kasih juga kepada yang mencari maklumat disini, diharap dapat membantu sedikit sebagai rujukan kamu.

No comments:

Post a Comment